DỮ LIỆU BÁO CÁO THƯỜNG NIÊN
CÁC CÔNG TY NIÊM YẾT NƯỚC NGOÀI

Báo cáo thường niên năm 2019 của Bilibili

Bili (bilibili) was founded on June 26th, 2009. It is nicknamed “B Station” by fans and is now the leading young cultural community in China. The B station features a real-time comment feature that floats above the video. Fans call it a “bouncer.” This unique video experience allows Internet-based barrage to transcend time and space constraints and create a wonderful synchronicity. The relationship forms a virtual tribal viewing atmosphere, making the B station a cultural community with interactive sharing and secondary creation. Station B is currently one of the birthplaces of many popular online vocabulary. According to the second quarter earnings report for 2018, users aged 18-35 accounted for 78% of the total number of users. The average daily usage time of users is 75 minutes, and the average daily playing capacity is 320 million times.

TÊN CÔNG TY / COMPANY
Bilibili

SÀN CHỨNG KHOÁN / STOCK EXCHANGE
NASDAQ (US)

MÃ CHỨNG KHOÁN / TICKER
BILI

KỲ BÁO CÁO
2019

NGÀNH / INDUSTRY
--

LĨNH VỰC / SECTOR
Technology

LƯU Ý

  • Xin vui lòng đợi một lát để Báo cáo được tải về, tùy thuộc vào dung lượng của Báo cáo mà thời gian có thể nhanh hoặc chậm.
  • Báo cáo chỉ cho phép xem từ Việt Nam.